Post by avinlozolo on Feb 10, 2022 23:59:53 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fort Conquer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fort Conquer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt meer uithoudingsvermogen ▞▞▞
▞▞▞ Fort Conquer 2022 version ▞▞▞
Ik hou ervan, het heeft geweldige speeltijd en is een uitdaging
214 level gedaan.dan kan ik dit spel niet spelen omdat het te moeilijk is..update dit spel alstublieft om ons te helpen...alsjeblieft..alsjeblieft
Deze game is erg uitdagend, maar ik heb het om 2 redenen 3 sterren gegeven.1e - De podiumbeloningen moeten worden verhoogd. 2e - Er zou een functie moeten zijn om monsters en draken in podiumbeloningen te krijgen.
Dit is goed
De game is oneerlijk omdat ze 5/6 karakters vrijgeven voor onze 1. Fix & I'll rate it hoger, afgezien daarvan is het een goede game.
Het is een geweldig spel
Lees alles in de review van Command & Conquer 4: Tiberian Twilight. ... te wisselen en dus ook van de strategie die je toepast door andere
Zo hard dat ik het spel zal verbieden
Het is goed
Command & Conquer: Generals 2 wordt free-to-play
Dit was/is mijn 2e favoriete spel ooit. Het heeft een upgrade en we kunnen een nieuw dier maken door andere dieren te mengen. Deze game is super cool. Bedankt voor het maken van deze game
Dit spel is goed. maar 1 probleem stadium ma jaisa battel hota ha bo mensen vs mensen battel ma nahi hota sib card sa battel hota ha. dit is een zeer slechte gewoonte van het spel.
Geef een updateverzoek.
is zo goed spel is zo leuk voor de tijd pass
Te veel advertenties
Goede app, ben er dol op
Dit spel is echt lol.
Ja, leuk. Cloonen enzo $$$
IK HEB WIFI GEBRUIKT MAAR KAN NIET SPELEN OP ARENA!!!
De arena-modus blijft zeggen dat er een netwerkfout is, deze moet worden opgelost... ik kan de modus niet spelen en ik heb wifi
Elke seconde te laat laden
Fort Conquer ยุทธศาสตร์ wat
Het is cool en geweldig om te spelen
Je leert snel dat de AI extreem scheef is. Op niveau 30 schopt het 7/8 verschillende wezens uit (je bent beperkt tot maximaal 6) met een stopsnelheid van ongeveer 130 (geschatte) kasteelmuren van ongeveer 5000 tot 5500. Er was een recensie waarin stond dat hij bij een stop van 60 / min bij een niveau boven 3500, zonder te betalen. STIER. Ik had ongeveer 100/min +4 spots (5e plek is 100000 goud) en had er nog steeds moeite mee op level 30. En als je ergens komt en dan van apparaat verandert, verlies je je spullen. Niet overzetten naar nieuwe telefoon of tablet
Leuk dat je je eigen monsters kan maken
Hlw Het is goed, maar we kunnen geen verbinding maken met Google Play Games of Facebook. Als we het opnieuw installeren of op een andere telefoon spelen, moeten we opnieuw spelen. Als u toestemming geeft om verbinding te maken met Facebook of Google Play Games, hoeven we niet opnieuw te spelen. Plz voeg het snel toe. BEDANKT VOEG SNEL BROER toe. PLZ ZIJN MIJN NEDERIGE VERZOEK AAN U. 🙏
Niet slecht maar goed
Ik geef 5 sterren omdat het spel geweldig is. plz geef wat nieuwe dieren en draken in de update. plz plz plz. 😟😟😟😟
Family Island™ — farmspiel Gelegenheitsspiele efq
sitemap.posts38.xml - DutchCowboys
Elke afzonderlijke fase voegt toevoegingen toe
heel goed spel, maar diamanten komen niet gemakkelijk
Susanne hausmann kamp lintfort, Barley bread recipe uk. ... Johnny ramone green day, Tru fm talent search, Cara menggunakan winscp iphone, Filhs pontioi,
Fort Conquer Estrategia bkxq
Ultiem bijna
Ik vond het gewoon geweldig!
moeilijk te downloaden
"Apps-à-freakin' lutely!'
Ik vond het geweldig toen ik deze game zag toen ik 10 was en hier geïnteresseerd raakte en dit zijn mijn favoriete games ...