Post by avinlozolo on Feb 10, 2022 23:50:45 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Frågesport: Logospel ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Frågesport: Logospel IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar fler mynt ▞▞▞
▞▞▞ Frågesport: Logospel 2022 version ▞▞▞
Själva frågesporten är bra, men annonserna är KONSTANTA, OÖNDELIGA och avbryter allt och allt med -samma jävla sak varje gång-. Efter några gånger kommer du att vilja kasta ut din telefon genom närmaste fönster som ett bättre alternativ till att avinstallera.
Det här är ett ganska coolt spel. Mängden tips som erbjuds är bra! Det här är ett bra hjärnspel. Jag älskar det här spelet, rekommenderar andra tittare att ladda ner dessa fantastiska saker, och jag ger definitivt en femstjärna till det här spelet. Bra fortsätt så!
på annonsen står det att man kan få presentkort så jag laddar ner det och spelar det och inget presentkort
Den är rolig och du kan också spela med familjen min familj vill också ha appen.
Det finns hårda logotyper för mig på USA-nivåer
Jäätteroligt spel o spela till ex om du har tråkigt på ett plan till bangkok
Magica.io Acción oycm
KUL!! Men lite svårt
Borin Värsta inte trevligt inte kul jag ska ta bort det
Mycket bra spel
Kunda vara lite fler märken
Underhållande, väldesignad och fyndig
Som ett bra tidsfördriv
Gör enklare logotyper på nivå 2
Jag älskar det här spelet en del andra människor behöver prova det, det är helt fantastiskt, jag kan till och med sluta spela det, även ibland är det svårt 😍😂😁😥❤💞
Det är ett bra spel men jag känner inte till logotypen för olika länder
Det är inte så illa det är precis som ganska tråkigt du vet.... Jag är ledsen om jag gjorde dig besviken om jag säger det här..men tack!
Quiz: Permainan logo Trivia hgg
Det bästa spelet någonsin. Det är ett av mina favoritspel och det har många nivåer. Ett mycket intressant spel. Jag har inga klagomål för det här spelet. Måste ladda ner detta spel. Jag skulle ge det 5 stjärnor. Många tips tillgängliga så inga bekymmer. Tack
buggade plus för många annonser
Jag har inte ens spelat det än så det här är vad jag tror att jag ska betygsätta men det är allt ^^
Frågesport: Logospelet är ett suveränt spel ...kunskap om logotyper och att lösa dess mycket underhållande och bra .❤
De är så många man inte ens har satt förut
Helt ok och lagom svårt B-)
Den släpper inte in mig i appen så jag kan inte spela några spel på min telefon så jag är inte så nöjd
😍
Stötte på många buggar i spelet. Det fanns logotyper där rätt bokstäver saknades. Bortsett från det, en bra samling logotyper och fina svårighetsgrader.
älskar det här spelet, det är utmanande. du måste verkligen använda din hjärna för att gissa allt du ser.
thik
Falukörv
Quiz: Permainan logo Trivia hgg
OK spel inte enligt våra förväntningar
Om du tar bort appen.. Den sparar där du lämnade.. Eftersom jag inte har spelat den här på ett år.. tänkte jag att det skulle vara kul att ladda ner den igen.. Tills jag fick reda på det kan jag inte starta om 😢
Securitas heter verisure nu
Det var väldigt enkelt och inte så roligt, det kan också vara svårt om du är dålig på att stava
Riktigt bra spel
Ett bh spel. 😍😍😍😍😍😍
För många annonser. Det finns bilder på föremål från andra länder som jag vet vem det stora gasbolaget är i Danmark. @@
Lär dig mer om logotyper
Jag älskar att försöka komma ihåg saker från slumpmässiga bilder men skulle vilja se fler retronivåer om möjligt
bra app men kan vara svår att använda...bra frågesportfrågor jag älskar det
Kul. De flesta är välkända varumärken. Tips är många och lätta att använda. Spelet håller dig igång och går och går...